Упражнение за емоционален рестарт

УПРАЖНЕНИЕ: Емоционален рестарт

ИЗХОДНА ПОЗИЦИЯ: Сядаме на стола удобно, с изправен гръб.

ТЕХНИКА НА ИЗПЪЛНЕНИЕ:

•         Поставяме едната ръка по средата над главата, а другата – на разстояние от седалищния мускул.

•         Започваме да потупваме едновременно главата и седалищния мускул (с усмивка).

•        Докато потупваме, вдишваме и издишваме.

•         Времетраене – 10 секунди.

ЕФЕКТИ: Упражнението освобождава емоционалното вълнение. Отпуска нервната система. Нормализира работата на мускулите, когато сме в стрес.

УКАЗАНИЯ: Потупването е едновременно с двете ръце. Няма значение коя ръка ще е на главата и коя – на седалището. Потупваме интензивно, но НЕ силно и не забравяме усмивката.


Източник: “Методът Актив Ситинг – Как да се справим сами с болките в тялото”, автор Коко Ковачев

Сподели статията:

Facebook
Pinterest
LinkedIn

Вашият коментар

Съдържание на статията

Получавай най-новите статии и безплатни тренировки от нас.

Този сайт използва "бисквитки", за да подобри предлаганите услуги.