Точки, свързани с мускулите на кръста

УПРАЖНЕНИЕ: Точки, свързани с мускулите на кръста

ИЗХОДНА ПОЗИЦИЯ: Сядаме на стола удобно, с изправен гръб.

ТЕХНИКА НА ИЗПЪЛНЕНИЕ:

·   Поставяме длани на нивото на последните ребра, палците сочат назад.

·   Правим точков масаж под ребрата отляво и отдясно едновременно.

·   Преместваме на друга точка, назад и нагоре, по хода на последното ребро, докато стигнем до гръбнака.

·   На всяка точка задържаме по 2-3 секунди.

ЕФЕКТИ: Упражнението отпуска спазма и напрежението на кръста и гърба. Подобрява силата на мускулите на кръста. Подобрява подвижността в тази област.

УКАЗАНИЯ: Използваме хват “изпънат палец”. При наличието на силно болезнена точка по хода на ребрата може да задържим върху нея 5-10 секунди или до намаляване на болката. Това упражнение не се препоръчва за бременни.


Източник: “Методът Актив Ситинг – Как да се справим сами с болките в тялото”, автор Коко Ковачев

Сподели статията:

Facebook
Pinterest
LinkedIn

4 Коментара

  • Росица МатеваУникално
    19.04.2022

    Уникално!

    Reply
  • Katerina Teneva
    26.04.2022

    Честит Великден прекрасни хора!!! Благодаря ви за всичко което правите за нас. Вие сте невероятни. Бъдете живи и здрави и продължавайте в същия дух.

    Reply
  • Весела Петкова
    26.04.2022

    Уникални сте! Благодаря Ви! Бъдете живи и здрави!

    Reply
  • Иванка
    30.04.2022

    Работи на 100%

    Reply

Вашият коментар

Съдържание на статията

Получавай най-новите статии и безплатни тренировки от нас.

Този сайт използва "бисквитки", за да подобри предлаганите услуги.