Дихателно упражнение за успокоение на нервната система

УПРАЖНЕНИЕ: Упражнение за дишане

ИЗХОДНА ПОЗИЦИЯ: Сядаме на стола удобно, с изправен гръб, като стъпалата са събрани или раздалечени на удобно разстояние.

ТЕХНИКА НА ИЗПЪЛНЕНИЕ:

•         Вдишваме бавно през носа за 4-5 секунди.

•         Задържаме дъха 3 секунди.

•         Издишваме  бавно през устата.

•         Повтаряме 3 пъти.

ЕФЕКТИ: Упражнението подобрява дихателния капацитет, успокоява нервната система, енергизира.

УКАЗАНИЯ: При вдишването и издишването опитваме да движим долната част на ребрата.


Източник: “Методът Актив Ситинг – Как да се справим сами с болките в тялото”, автор Коко Ковачев

Сподели статията:

Facebook
Pinterest
LinkedIn

5 Коментара

  • Николай Павлов
    12.04.2022

    Имам въпрос: сред упражненията жлеьите има ли упражнения за уголемена простата?

    Reply
  • Росица Матева
    19.04.2022

    Много,МНОГО благодаря за това упражнение!Лично на мен ми е много полезно,ЗАЩОТО имам ХООБ.Малко ми е трудно изпълнението,но ще тренирам!Сърдечни благодарности и пожелания за много здраве,ЩАСТИЕ и успех в благородното ви начинание!

    Reply
  • Елена Иванова
    27.05.2022

    Открих ви чрез моя приятелка от преди три- четири дни! Започнах да правя упражненията ви почти веднага( дори на работното място). Действат ми изключително тонизиращо и обезболяващо. Благодаря ви хора! Страхотни сте!

    Reply
  • Венетка
    15.06.2022

    МНОГО Ви обичам,чудесни сте мили хора и вършите чудеса ….Имам проблем с дишането от малка ….Два пъти ми е опериран за полипи….и така дишам почти през устата си ,по навик…Поклон за това което правите .

    Reply
  • Маруся Цветанова
    30.08.2022

    Много благодаря за всичко ,което правите за да се научи всеки да си помага,когато това е възможно!Бъдете здрави!

    Reply

Вашият коментар

Съдържание на статията

Получавай най-новите статии и безплатни тренировки от нас.

Този сайт използва "бисквитки", за да подобри предлаганите услуги.