Точки, активиращи седалищния мускул

УПРАЖНЕНИЕ: Точки, активиращи седалищния мускул

ИЗХОДНА ПОЗИЦИЯ: Сядаме на стола удобно, с изправен гръб.

ТЕХНИКА НА ИЗПЪЛНЕНИЕ:

·   Поставяме юмрук под нивото на кръста, леко отстрани, на нивото на горната част на джоба на дънките/ панталона.

·   Масажираме точката с юмрук.

·   След разтриването на точката започваме да потупваме с юмрук в зоната от външната част на седалището до сакралната кост в хоризонтална линия.

·   Повтаряме от другата страна.

·   Времетраене – по 5-10 секунди и за двете техники.

·   Повтаря се от другата страна.

ЕФЕКТИ: Упражнението отпуска спазма и напрежението на мускула ротатор на тазобедрената става. Намалява компресията на седалищния нерв. Активира седалищните мускули, укрепващи таза и кръста.

УКАЗАНИЯ: Използваме хват “пръсти, свити в юмрук”. Натискът на тази точка е необходимо да бъде по-силен, тъй като мускулът се намира в дълбочина. Това упражнение не се препоръчва за бременни.


Източник: “Методът Актив Ситинг – Как да се справим сами с болките в тялото”, автор Коко Ковачев

Сподели статията:

Facebook
Pinterest
LinkedIn

8 Коментара

  • Павлинка Иванова
    19.04.2022

    Чудесно упражнение.Изпълнявам всяка сутрин различни комбинации от упражненията.Чувствам се добре,но имам още много работа.БЛАГОДАРЯ !!!

    Reply
  • Росица Матева
    19.04.2022

    Упражнението е страхотно!МНОГО благодаря!

    Reply
  • Николина
    19.04.2022

    Страхотна техника

    Reply
  • Нели Николова
    19.04.2022

    Много добре ,благодаря!

    Reply
  • Мариана
    19.04.2022

    Прекрасно упражнение! От месеци практикувам вашите упражнения и масажи и съм невероятно доволна. Помагат за всякакви проблеми! Следя всички ваши видеа и статии.Благодаря Ви от сърце!

    Reply
  • Елена Ангелова
    19.04.2022

    Сега ще започна тази техника!

    Reply
  • Marina Vasileva
    28.04.2022

    Благодаря, Коко. Страхотни упражнения!

    Reply
  • Снежана Иванова
    03.05.2022

    Правя различни упражнения когато мога.Имам различни болки и бележки по тялото.Може би трябва да си остана в къщи по-дълго време,за да правя всичко

    Reply

Вашият коментар

Съдържание на статията

Получавай най-новите статии и безплатни тренировки от нас.

Този сайт използва "бисквитки", за да подобри предлаганите услуги.