Упражнение за Тазовото дъно

УПРАЖНЕНИЕ: Тазова диафрагма (тазово дъно)

ИЗХОДНА ПОЗИЦИЯ: Сядаме на стола удобно, с изправен гръб.

ТЕХНИКА НА ИЗПЪЛНЕНИЕ:

•         Поставяме палци на пъпа един срещу друг, прилепваме дланите на корема и събираме показалците надолу, като образуваме триъгълник.

•         Повдигаме с пръсти леко коремните органи нагоре и задържаме в тази позиция до края на упражнението.

•         Вдишваме дълбоко и стягаме перинеума (все едно искаме да спрем да пишкаме) за 4-6 секунди.

•         Издишваме и отпускаме мускулите на тазовото дъно, без да отпускаме хвата на коремните органи.

•         Повтаряме упражнението 3 пъти.

ЕФЕКТИ: Упражнението раздвижва тазовата диафрагма. Стяга мускулите на малкия таз. Поддържа мускулите силни в тази област. Предпазва от смъкване на коремните органи. Раздвижва лимфата и кръвообращението в малкия таз. Подобрява функцията на половата система.

УКАЗАНИЯ: Придържаме коремните органи нагоре по време на цялото упражнение.

Източник: “Методът Актив Ситинг – Как да се справим сами с болките в тялото”, автор Коко Ковачев

Сподели статията:

Facebook
Pinterest
LinkedIn

Вашият коментар

Съдържание на статията

Получавай най-новите статии и безплатни тренировки от нас.

Този сайт използва "бисквитки", за да подобри предлаганите услуги.